Retur

Hvad skal jeg gøre med testpakken når der er lavet in returneringsaftale?

Put alle produkter som skal returneres i den originale emballage (enkel produktemballage og eventuelt kassen ved flere produkter). Sørg for at pakken står klar til ophentning når fragtfirmaet kommer for afhentning. Fragtfirmaet har modtaget en ordre om at afhente en pakke hos Dem. De vil modtage en kvittering for afhentning og vi beder Dem bevare denne kvittering for en periode på 6 måneder som bevis på returnering.

 

Jeg har smidt den originale kasse væk eller kan ikke finde den mere, hvad nu?

Fragtfirmaet medtager kun 1 kasse. Sørg altså for, at alle produkter bliver puttet i en alternativ kasse. Vi fraråder at tape flere kasser sammen til en pakke. Bemærk: såfremt produkter er dårligt indpakket og beskadiges eller bortkommer er De ansvarelig.

 

Fragtfirmaet har ikke taget alle produkter med, hvad nu?

Ring til Ergonomique på telefonnummer +45-…………Vi vil bede fragfirmaet afhente de resterende produkter på et tidspunkt når det passer Dem. Sørg for at alle produkter er samlet i en kasse. Da den originale kasse sandsynligvis er blevet returneret bedes De bruge en alternativ kasse.

 

På de aftalte dage har der ikke været noget fragtfirma ved mig og har jeg stadig pakken, hvad nu?

Ring til Ergonomique på telefonnummer +45-………….. Vi kan ofte finde grunden til at pakken ikke er blevet afhentet og laver herefter en ny aftale for returnering.

 

Jeg har bestilt et produkt men ønsker alligevel ikke at beholde det.

Når De køber vores produkter har De mulighed for returnering inden for 14 dage. Denne periode indgår dagen efter De har modtaget produktet. Kontakt Ergonomique telefonisk på +45-…………… Vi laver en returneringsaftale. Fragtfirmaet kommer derefter på et tidspunkt når det passer Dem. Så snart vi har modtaget de returnerede produkter vil De modtage en kreditnota.

 

Jeg vil returnere en eller flere artikler men ønsker også at beholde en del af partiet. Skal jeg betale for returfragten? Hvis De beholder en del af ordren, skal De kun betale et bidrag til porto på dkr………………. De artikler som De ikke ønsker at beholde, henter vi uden yderligere omkostninger op.

Såfremt jeg ikke ønsker at beholde nogle af artiklerne, skal jeg så betale for fragt?

Nej, såfremt De ønsker at returnere alle testede produkter behøver De ikke betale gebyret for forsendelse. Vores test/prøvepakker er helt gratis og uforpligtende.