Hyppigt stillede spørgsmål

Jeg er færdig med at prøve testpakken og vil gerne have at pakken bliver afhentet igen, hvad nu?

Tag kontakt med Ergonomique, helst per telefonnummer +31-407505641. Vi sørger for, at der bliver lavet en returaftale. Fragtfirmaet kommer efterfølgende og henter pakken på et tidspunkt, når det passer Dem.

Hvad skal jeg gøre med pakken når jeg har lavet en returaftale?

Put alle produkter som De ønsker at returnere tilbage i den originale kasse (enkel produktkasse eller eventuelt stor kasse ved flere produkter). Sørg for at kassen står klar til afhentning når fragtfirmaet kommer. Vores fragtfirma har fået ordre om at afhente kassen hos Dem. De modtager et bevis for afhentning af fragtfirmaet. Bevar dette bevis i 6 måneder.

Jeg har mistet den orginale kasse eller kan ikke finde den mere, hvad nu?

Fragtfirmaet medtager kun én kasse. Sørg altså for, at alle produkter bliver puttet i en alternativ kasse. Vi fraråder at klistre flere kasser sammen til én pakke. Bemærk: såfremt produkter er dårligt indpakket og beskadiges eller bortkommer er De ansvarelig.

Fragtfirmaet har ikke taget alle produkter med, hvad nu?

Ring til Ergonomique på telefonnummer +31-407505641. Vi vil bede fragtfirmaet afhente de resterende produkter på et tidspunkt når det passer Dem. Sørg for at alle produkter er samlet i én kasse. Da den originale kasse sandsynligvis allerede er returneret bedes De bruge en alternativ kasse.

På de aftalte dage har der ikke været noget fragtfirma ved mig og har jeg stadig pakken, hvad nu?

Ring til Ergonomique på telefonnummer +31-407505641. Vi kan ofte finde grunden til at pakken ikke er blevet afhentet og laver herefter en ny aftale for returnering.

Jeg har bestilt et produkt men ønsker alligevel ikke at beholde det.

Når De køber vores produkter har De mulighed for returnering inden for 14 dage. Denne periode indgår dagen efter De har modtaget produktet. Kontakt Ergonomique telefonisk på +31-407505641. Vi laver en returneringsaftale. Fragtfirmaet kommer derefter på et tidspunkt hvornår det passer Dem. Så snart vi har modtaget de returnerede produkter vil De modtage en kreditnota.

Jeg vil returnere en eller flere artikler men ønsker også at beholde en del af partiet. Skal jeg betale for returfragten?

Hvis De beholder en del af ordren, skal De kun betale et bidrag til porto på dkr 100,00. De artikler som De ikke ønsker at beholde, henter vi uden yderligere omkostninger op.

Såfremt jeg ikke ønsker at beholde nogle af artiklerne, skal jeg så betale for fragt?

Nej, såfremt De ønsker at returnere alle testede produkter behøver De ikke betale gebyret for forsendelse. Vores prøvepakker er helt gratis og uforpligtende.